Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info@darilobi.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Omogočamo tudi zamenjavo artikla.
Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z nami. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Izvedba ali zavrnitev naročila
Darilobi bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Darilobi lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.